Sunday, 11 October 2009

Open House Rumah Adik Nor & Haris






H a r i Sabtu malam 10.10.09 kami ke rumah
Dik Nor
& Haris..di Puncak Ssana.
Datang l
ambat sikit sebab husband gi surau
dulu. Waktu datang Abg Di dah balik.
Emi & Ash
a tak dapat datang sebab diorang
kebetulan bu
at open house untuk kawan2.
Di sebelah adalah dadih yang sudah di ubah
suai...ada coktail.
Selain dadih banyak minuman lain juga.







Ini pula
makanannya...bihun goreng,
sate dan nasi impit.













Adik & Haris
Adik dah kekenyangan











Abang Wan & Izzat













Ada orang sembunyi kat belakang Sunor
tak lain tak bukan adalah Mah..nama lainnya
Mint. Baru sampai dari Melaka.














Tuan rumah yg bertungkus lumus dari
pagi menyiapkan juadah.,,hehe..macam tau
je.









Tuan rumah hobbynya
dari kecil suka intefrem
...... bersama K.Ma, Inn & Izzat















Inn Bersama Shahida .
Along cuba menyorok
tapi kita tetap tau tu adalah
Along.






Along mulanya tak nak bergambar,
Izzat yg berjaya memujuk Along.
Baru perasaan tak de gambar Adiq Amirul
& Abang.






Untuk tuan rumah.
Diucapkan terimakasih daun keladi











5 comments:

  1. kali pertama ke rumah dinda
    setelah bertukar status
    kagum dg tuan rumah..
    tahniah & terima kasih daun keladi

    ReplyDelete
  2. bukannya kita dah gi rumah adik nor acap kali sejak jadi isteri..

    ReplyDelete
  3. Ada bayaran kan kalu ambik gambar org

    ReplyDelete
  4. jng buat saya keliru...
    mana ada ..
    rasanya tak pernah pergi
    selepas bergelar isteri..
    ke kenyataan itu berbentuk sindiran..
    ohhh aku jadi keliru...

    ReplyDelete
  5. Ayooo yooo..sudah nyanyuk ka??
    Aku keliru & fining kapala...hiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...