Wednesday, 7 October 2009

Open House Rumah Emi & Asha






Pada suatu hari
kami telah mendapat jemputan yang berbau ug
utan
Begini bunyi sms nya


Anda & keluaraga diwajibkan dtg ke rumah saya
pada hari sabtu
malam ahad ni....
ada majlis raya dan

majlis pelancaran blog keluarga Hj yusoff & Hjh Zaharah.
Sekali lagi anda
di ingatkan..
anda & keluarga diwajibkan datang TQ

Selang beberapa hari, kami di ugut lagi(He he)
melalui sms;


Jangan buat2 lupa temujanji anda malam ini



Jemputan ini dari ...tak lain tak bukan dari Emi
yang lebih dikenali dengan Kembang pagi.

Hari Sabtu lepas (3.10.09) balik dari kerja
kami sekelurga ke rumah Emi.

Majlis dihadiri oleh Abg Wan, K.Ma, Along, Adik Amirul,
Izzat,Inn, Abg Di, K.Na,Tasnim
Adik Nor, Haris, Nomi, Adam, Abang, Adik Shaqir,
diriku & A.Syed.


Majlis ini dibuat untuk
1.Berkumpul adik beradik sempena bulan Syawal yg mulia.
2. Merasmikan blog keluarga kami
3. Makan-makan

4. Berborak & bersilaturahim antara kami

5. Ambil kesempatan membeli kasut CROCS
6... dan.................................

Emi & Asha menyambut ulangtahun perkahwinan
mereka yang ke-8.


TAHNIAH!!!!
S
emoga Berbahagia dan diberkati Allah.

Kami dijamu dengan ayam bakar, udang bakar dan ikan bakar
Nasi goreng pula ditaja oleh Adik Nor.
Selain itu Adik Nor telah membuat puding roti
yang sungguh lazat.
Kemudian makan kek & tembikai = timung cina
Kita makan di taman yang disinari oleh pelita
& rembulan...cewah2..romentik kan!!!



Abang Wan & Abg Syed sedang menikmati kek
sambil berborak politik.

Shahmi yg comot dgn kek...
perasan tak ada yang iterfrem



Abang
Sedang bergaya ke atau mata pedih kena asap?


Adik Amirul yg kacak berkacamata....
perasan tak ada yg cuba iterfrem lagi

Nomi dan Adam


Abang Di & Kak Na
Duduk berjauhang bukan bererti sedang bergaduh ye
puang2 & tuang2..harap maklung





Haris.....
perasan tak ada yang iterfrem lagi...ish ish
.....ha ha



Inn & Mama

Sorang ceria sorang
lagi
dok cekak doh


Kasut Crocs kat rumah Emi & Asha
Cantik2 & murah
Sapa2 nak order boleh menerusi blog mereka
kedaikasutcrocs.blogspot.com
Memang cantik sangat..macam2 colour ada
rugi tak beli.


untuk kanak kanak pun ada
colour sangat menarik hati


Antara stok kasut Crocs perempuan


Model mengayakan kasut Crocs
Tapi model terlupa yg pakai kasut terbalik
Macam kenal je kaki model ni...he he








4 comments:

  1. model kasut ni slalu rasa tak bersalah

    ReplyDelete
  2. slmt ulang tahun perkhawinan.moga bahagia sepanjang usia.Berapa hb ye?

    i pun terima jemputan berbaur ugutan.

    ReplyDelete
  3. Kita semua diugut rupanya..hahhah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...