Saturday, 17 October 2009

Selamat Harilahir Abe Zu




Sekarang pukul 12.55am waktu Malaysia 17.10.2009
Selamat hari lahir buat Abg zu

Semoga lebih bahagia bersama keluarga

bertambah rezeki
diberi kesihatan yang baik
bertambah maju kariernya

Abg Zu yang ku kenal
seorang yg tak pernah kata 'no'
bila mi atau arwah bak suruh apa2
selalu kata ok
walaupun kadang2 abg zu
tak buat pun apa yg disuruh

ku tau rahsia itu...hahaha
Waktu kecil kuat main
Salah sorang teman pemainannya arwah Aza(sepupu)
suka main askar2 dalam rak(semak) depan rumah.
Walaupun kuat main tapi otak geliga
mudah dapat kalau belajar

pernah katam Quran..mi buat pulut kunyit

Suka menyakat.. pernah abg zu
ikat mercun tarik kat beg ku

pagi2..bila tarik beg....pammmmmmm
terkezut monyet.....waktu tu geramnya...errrr
tapi sekarang bila ingat...tersenyum sendiri.
Nasib baik dia tak letak bom

Suka sorok stemku..nanti jadi hak miliknya
Dulu2 kalau ke sekolah kena pakai lencana besi(pin)

bukan macam sekarang
lencana sekolah dibuat dr kain

Hhhhhaaaa lencana nilah selalu abg zu
mengaku dia punya
padahal dia punya dah hilang
kami satu sekolah satu lencana

Waktu Form 5 abag zu dapat gred 1
wauuu satu sekolah tau abang ku dapat gred satu
aku turut kembang

Itulah 1/100 kenangan bersama abg zu

Sekarang Abg Zu dah sukses
1.punya isteri yg baik, setia dan menyayangi abg zu sepenuh hati

2.anak2 yang sihat dan pintar
3.rezeki yang melimpah ruah

4.kerjaya yg sungguh baik


Adik harap abg zu jangan lepaskan semua ini
bak kata pepatah....jgn yg dikejar tak dapat
yg ada berciciran
jagalah ia..
kerana Allah sudah memberi yg
terbaik buat Abg Zu..
Adik doakan Abg zu lebih maju & maju lagi
lebih bahagia dan bahagia lagi

bahagia di dunia & di akhirat
amin.
Selamat hari jadi

We love U




P/s warna tema hijau sebab abg zu suka hijau





4 comments:

  1. Birthday saya dah dekat ni.Hurmmmmm.

    ReplyDelete
  2. hehe..selamat mziarah blog org2 senior ye.bukan ke bulan nov..lama lagi.

    ReplyDelete
  3. Tipu....tipu...itu badge saya....adik punya dah hilang...hehehe terima kasih atas ucapan yang sangat membuka memori indah kita....kenakalanku memang terkenal...satu yang adik lupa nak..komen....kelorlaan saya... hehehehe tapi apa saja...memori main combat dan lain lain tetap dalam lipatan hati...Terima kasih kerana menjadi adik yang baik...semoga allah anugerahkan segala nikmat dan rahmatnya pada adik sekeluarga....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...