Thursday, 5 November 2009

Misi Khas



Hari ni tanggal 5.11.2009
K.Ma , Abe we, Mi, Emi (kembang pagi)
dan Along
telah berangkat pagi2 lagi
ke Sibu Serawak.
Yang paling teruja nak ke sana adalah
Mi.
Beberapa hari sebelum dah kemas beg.
Malam sebelum ajak aku ke
jusco atau carrefour
unk beli beg tangan.
Tapi hajat mi tak kesampaian kerana
aku terlalu letih balik dari kerja.

Mungkin akibat berangan nak ke Sibu
(dgn nada jeles sebab tak dapat ikut..hihi)
mi tidur lewat dan tak terjaga pagi tadi.
Nasib baik kak ma call.
Kelam kabut juga le.


Mereka ke sana ada hajat.
Hajat yang besar.
Bukan saja2 nak jalan2
Walaupun mereka memang kuat berjalan..haha

Semoga hajat terlaksana.
Perbincangan berjalan dgn lancar.

Memberi seribu
sinar kebahagian buat kita semua
kerana keluarga kita akan
bertambah ahli tak lama lagi
INSYAALLAH.

Aikkk kenapa tiba2 ada gambar Angah??
Apakah kisah di atas ada
kena mengena dgn Angah?????


Moral of The Story

@Setiap orang akan melalui fasa kebahagian dalam hidup





7 comments:

  1. Hhihihi....penuh dgn pertanyaan plak bila tiba2 gambar Angah yang terkeluar padahal dalam cerita misi khas tu tak de pun sebut pasal Angah...... hehehehehe... Angah.. tu le ....3 - 4 tahun lalu, nak sms kat Makwe, tapi tersms kat CikNgah. Tgh pagi buta lak tu .... tul le kata org bila hangat bercinta, tidoq pun x lena.....
    kalau masih org yg sama, yg Angah tersms ke CikNgah tu ...CikNgah ucapkan tahniah kerana bertahan hingga kini....cinta sejati tu......

    ReplyDelete
  2. hahaha pecah rahsia angah.
    patutnya kak pah jangan delete sms tu...boleh kita siarkan kat blog ..haaahaa
    jangang maroh angoh ye .lo ni daroh tengoh manih tok molek maroh2

    ReplyDelete
  3. eiii berbincang dan berjalan...
    masih ada unsur berjalan..
    jng jeles...

    rasanya org yg sama kot yg dia
    tersms tu...
    itulah ramai yg tersasul camtu
    rupanya hehehe

    ReplyDelete
  4. hehehehe.....ada org len lagi ke yang tersasul camtu ye kakMa .... hehehehehe

    ReplyDelete
  5. Ramai....hahahah....kak ma pun pernah..hahahahh

    ReplyDelete
  6. ewah malu ke?tak pe sesama kita je...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...