Tuesday, 28 September 2010

Fridge Magnet Terbaru & Syarliz

Waktu rumah terbuka Abg Zu tempohari, kakak ipar ku ada kasi Fridge Magnet(FM). Thank you Kak Pah. FM ni dibeli sewaktu Kak Pah & Abg Zu ke Athens hari tu. Kumpul FM dulu..lepas tu kita berangan pula nak ke Athens (InsyaAllah)...sebab berangan tak perlu mengeluarkan duit...free of charge...hehe.


FM Batu bersurat & Masjid Kristal Kuala Terengganu

FM Pulau Perhentian Besut, Terengganu.


FM di atas aku beli waktu balik Raya hari tu...waktu tu singgah kat Masjid Kristal dan FM Pulau Perhentian aku beli di Kuala Besut sewaktu ke Pulau Perhentian cuti Raya hari tu. Waktu beli FM terus ingat pada teman bloggerku Syarliz (Leez) yg juga pencinta FM. Nak cerita sikit pasal teman blogger ku ini. Waktu tu aku terbaca satu tawaran percutian musim luruh unk ke Turki di internet. Aku mula mencari maklumat tentang Turki. Terjumpalah blog Leez ini. Blognya sungguh infomative...aku terus teruja & terus confirm unk ke sana setelah membaca blognya. Blognya aku suka, sebab aku pun suka berjalan juga...hehe. Hampir semua entry nya aku baca....hinggakan aku rasa macam dah kenal lama dengannya, walaupun kami tak pernah bersua muka. Tambahan pula minat kami agak sama....dia pun pencinta makanan, samalah tu dengan ku...hahaha. Untuk Leez...nice to know you!!!!
antara FM Pulau Perhentian

Anak2 ku beli keychain ini unk mereka.


Ini pun Kak Pah bagi....dari Athens.....Kak Ma, jom kita ke Athens pulak lepas ni.




9 comments:

  1. jom...kira jadi...tapi berapa ye kosnya...hihihi...

    ReplyDelete
  2. hehe....
    jangan kira kos dulu...kita berangan je dulu.Kos belakang kira.

    ReplyDelete
  3. terharu saya kak...tetiba nama saya menjadi tajuk entry....hehehehe.
    terima kasih byk2 sudi menjadi rakan blogger saya.
    i likeee FM!!!!
    saya masih ingat first time rasanya akak tegur saya di blog masa saya sakit di hospital...
    hingga kini kita mcm dah rapat kan..
    nanti kita dating yea kak...after saya balik dari vacation next week..
    nanti saya contact akak....

    ReplyDelete
  4. ajak kak ma jer ker?mentang2lah saya mak buyung..huhuhu

    ReplyDelete
  5. mak buyung tak leh ajak..nanti mak buyung ada anak pula..nak kena jaga baby..fuhhhh...hihi

    ReplyDelete
  6. Nice blog and entry.. Love to read this blogs,..boleh kita bertukar link ?

    Nora.
    http://fridgemagnetonline.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...