Thursday, 2 September 2010

Iftar di Rumah Abang Zu

Dalam perjalanan ke Shah Alam



31.8.2010 cuti hari kemerdekaan. Abang Zu & Kak Pah menjemput berbuka puasa dirumah mereka di Shah Alam. Mereka baru balik dari Dubai tak sampai sebulan. Barang2 pun belum sampai lagi (kargo). Kak Pah memang cekap kalau bab memasak...lebih kurang sama le dengan Kak Ma. Apa lagi kalau Kak Pah masak gulai kawah...fuhh...memang power. Arwah Bak dulu pun suka kan gulai kawah Kak Pah ni. Kalau masak gulai kawah ni..rasa2nya berjam2 le...nak biar daging tu lembut...lebih kurang macam masak rendang..slow cook.


Kak Pah masih menggoreng ayam...lihat le periuk

yang besar tu...berisi gulai kawah .

Pengantin baru..

tanda2 dah nak masuk waktu maghrib..



Kalau Abang Di dah mula isi nasi...haaa
ni salah satu lagi tanda dah hampir masuk waktu ..






Kueh mueh


Sambal belacan & ulam2an
tak lupa juga budu
Gulai kawah sudah siap unk di makan

Mila & Kak Ma
posisi menentukan prestasi

posisi seiring & sejalan..:)


Terimakasih kepada tuan rumah yg bersusah payah menyediakan lauk pauk yg enak2 belaka. Seronoknya dapat berkumpul bersama .




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...