Wednesday, 20 October 2010

Masa untuk Berehat

Hari ni hari akhir bekerja sebelum cuti panjang.Esok aku cutiiii.....yes!!! Agak sibuk mengurus hal2 yg perlu diurus sebelum bercuti. Tapi masih sempat mencuri waktu untuk menulis blog, disela2 kesibukan. Bak kata pepatah...nak seribu daya tak nak seribu dalih.
Susahnya nak ambil cuti, tapi seperti biasa aku redah jer. Dulu2 mana ada cuti...kerja je memanjang....siang malam, macam rajin sangat, padahal dalam hati memberontak untuk rehat. Sekarang aku rasa aku perlukan rehat...melepaskan lelah bekerja...menenangkan fikiran...berehat dari rutin kerja buat seketika. I'm really tired..huhuhuhu
Pasal Bandung tak habis tulis lagi...hihi...nanti balik cuti, sambung lagi ye...ada cerita pasal shopping & makanan Bandung yg tak sempat nak share.
Aku harap sempat baca N3 Leez pasal Melbourne sebelum aku bercuti...
Leez, akak tak sabar dah nak tunggu...hihi. Sepanjang sepuluh hari bercuti sure aku miss pada blog mawar, chalk, Lady, nureen, leez, hann, anymz, Liza, Bai, Mas ,~atie, Ida & lain2...yg mana setiap malam aku duk baca blog mereka tanpa jemu...

Gambar dari Pakcik Google

10 comments:

  1. cuti nak ke mana tu??
    nak itot..

    ReplyDelete
  2. hihi...jommm..
    nanti sy cite bila balik nanti ye nymz

    ReplyDelete
  3. Enjoy your holiday kak! Live life to the fullest. Will miss u too!
    Take care and have fun!

    ReplyDelete
  4. wah bestnya akak nak bercuti panjang.. happy holiday ye kak... take care.. :)

    ReplyDelete
  5. kami pun akan kerinduaan...
    kenang daku dlm percutianmu..ewah...

    ReplyDelete
  6. Lady
    Thanks ye Lady..

    Mawar
    akan ku kenang selalu...hihi

    ReplyDelete
  7. enjoy yout holiday kak.
    kim salam org turkey...huhuhu.

    saya dah update satu entry...akak dah boleh baca entry melben saya...hehehe.

    ReplyDelete
  8. Selamat bercuti kak..... happy enjoy ye :) beshnya la... jauh perjalan luas pengalaman hihihi

    ReplyDelete
  9. wah... seronoknyer g bercuti... bagus!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...