Friday, 24 December 2010

Fridge Magnet Deerland

Cuma beli 2 fridge magnet sewaktu ke Taman Negara hari tu.
.
.

8 comments:

  1. Wah! Magnet pun cantik..suka travel ya??? suka baca blog...jom jd follower CT lak...:)

    ReplyDelete
  2. CT
    dah lama dah jadi follower CT..
    sure tak ingat ni..hihi

    ReplyDelete
  3. nmpk ubi teringin mkn ubi jugak....hihi... lma dah tk gi tmn negara walupun org phg...

    ReplyDelete
  4. Izzah
    Tq singgah sini..
    Kat Pahang ada ubi badak tak?

    ReplyDelete
  5. slm kak....fuhh dpt gak ida jengah kat sini...wahh bestnyer jejalan kan kak..baru balik la ni ya..

    ReplyDelete
  6. Ida
    tq singgah sini
    Akak pergi last week..

    ReplyDelete
  7. Bila boleh tengok koleksi akak yang melekat2 di fridge..? :)
    FM ni adalah sebenda yang mudah untuk membuatkan kita pernah singgah di tempat2 berkenaan kan kak?

    ReplyDelete
  8. Hann
    Insya Allah akak akan buat N3 fm yg melekat di fridge khas unk hann...hihi.

    Betul tu hann, bila tgok fm...kita ingat balik memori kat mana kita pergi.
    Murah, ringan & comel.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...