Sunday, 23 January 2011

Kedai Kopi Kemaman

Waktu dalam perjalanan pulang ke KL dari Dungun tempohari, kami singgah sebentar di Kemaman menikmati kopi di sebuah kedai kopi yang agak popular . Kami sering singgah di sini kalau balik kampung.Kopinya kaww...sesuai untuk penggemar kopi. Selain kopi ada juga roti bakar & makanan ringan lain. Jom layan gambar..jom.
.
.

Kopi o & tapai pulut

.
Pengunjung memang ramai sepanjang masa

Interior dalam kedai kopi


kedai ini dah lama dah tapi dah di ubahsuai ikut perkembangan masa.


Program TV3 jalan-jalan cari makan dah sampai ke sini...lihatlah papan yang di gantung tu.


Boleh beli bawa balik juga.


Selesai minum kami menuju balik ke KL...sepanjang jalan melalui pantai. Ini salah satu pemandangan itu.










15 comments:

  1. aslmkm akk..oo pattlh x update,rupanya g ganu...nama kedai kopi tu Kopi Hai Peng kan kak.Sebelum kawen,area2 ganu tempat jadi tmpt kegemaran dil kak..huhu....rindu plak bila tengok gmbr tu..

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Kasih,

    Oooohhh akak pun gi JJCM, cantik lah pemandangan tu...I like ;)

    Nostalgia btol kedai kopi tu, rindu lah dgn kedai2 mcm gitu. Mknan & minuman pon sodapppp dan murah....

    ReplyDelete
  3. x suka kopi, lagi suka teh atau nes..

    ReplyDelete
  4. kedainya nampak selesa..patutlah tv3 dah smpai ,mesti ada publisiti

    ReplyDelete
  5. kedainya nampak cntik dan kemas..patutlah tv3 pun dh smpai

    ReplyDelete
  6. Kemaman Kopitiam Ker?...aduiii tapai tu...tapai tu....aduiiii...tak bley tahan...tapai tu...taaapppaaiiiii....

    ReplyDelete
  7. Slam kak..fuh!trgoda negok kopi & tapai tuh!..klu nak cari pucuk paku biasanya kt pasar tani jer yg byk dijul..

    ReplyDelete
  8. salam kasih..akak suuukkkaaaa sangat dengan tapai pulut tu..meleleh air liur..baru tengok gambar je tu..

    ReplyDelete
  9. kedai kopi melayu ke kak?..quite nice place..

    ReplyDelete
  10. huuihh,akak sampai hari ni suka ke ganu kak.hasben akak pun suko bona pi ganu tu..makan sata dan makanan2 dio sodap2 kan?...isshh..plan nak poi lagi lah.kono cari tarikh sesuai nih..kak kasih ganu kat mano?

    ReplyDelete
  11. Dil
    ini dah lama, baru nak buat n3..hihi. Nanti bila baalik, boleh gi Trg lagi mengimbau kenangan lalu.



    Anie
    Bila nak balik Spore? kat spore sure byk kedai cam gini kan.



    Wahida
    teh & nes pun ok juga kan



    Kak sal
    kedai ni memang femes unk org2 kemaman & sekitar



    Cikgu Nurin
    tapai ni manisssss sangat...sedap.



    Atie
    Pasar tani semua ada kan...bestnya



    Kak erna
    best kak :)




    Ayu
    Tq...lamanya tak dengar khabar ayu sejak balik dari mekah...harap baik baik saja.




    Kak Anymz
    akak dari Besut...:)
    Bila nak ke Trg?

    ReplyDelete
  12. mengodanya kopi tu kak..
    kawww jer nampak..

    ReplyDelete
  13. kak, saya pun suka minum n makan nasi lemak kat hai peng ni...sedap!
    rumah mak mentua saya dekat dekat kedai kopi ni je...

    ReplyDelete
  14. zarin
    oo laling org kemamang ye...
    kalau raya akak singgah..hihi
    Kat sini akak suka kopi o, anak2 akak suka kopi blended...& roti bakar. Bestnya...kan kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...