Thursday, 3 February 2011

Abang Selamat Tiba dari Mesir



Alhamdulillah...hanya itu yang mampu akak ucapkan di saat Abang memjejakkan kaki di KLIA...setelah menempuh perjalanan yang sukar. Abang selamat pulang bersama beberapa lagi teman dengan Kuwait Airways. Akak & keluarga bersyukur kepada Allah. Beberapa hari ini kami bagaikan tidak dapat bernafas...dan longlai memikirkan keadaannya di sana.

Akak berharap sangat anak-anak yang lain selamat....setelah kerajaan kita memulakan langkah membawa pulang rakyat Malaysia di sana....walaupun agak lambat dan sempat membuat keluarga di Malaysia resah memikirkan nasib anak- anak di sana.

Ya Allah selamatkanlah mereka semua dan pulang ke Malaysia dengan selamat juga...termasuk salah satu blogger Ummikhalish(Dil). Sama2 kita doakan untuk mereka ye. Akak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terimakasih pada teman2 blogger semua yg memberi sokongan & semangat dikala akak dalam kesusahan....I love you all....Cikgu Nurin, Hann, Kak Anymz, Lady, Sue, Kak Sal, Mas, Ida, Reen, Yan, yantie, Leez, Greenjade dan lain-lain ....maaf jika ada yang tidak tertulis disini.

18 comments:

  1. alhamdulillah dah selamat sampai.. lega hati seorang ibu.. kita doakan moga yang lain2 juga selamat semuanya, insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  2. Lady
    alhamdulillah...berkat doa semua.
    Mari kita sama2 doakan agar yg lain juga

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillahhh...dok tertunggu tunggu berita ni....syukur sangat abang selamat..harap dan doa juga untuk yang lain tu..selamatlah semuanya...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah kak kasih..akak bersyukur dan gembira mendengar berita ini..semoga yang lain2 juga selamat tiba kan?

    ReplyDelete
  5. assalam kak...syukur alhamdulillah dah selamat sampai...semoga yg lain juga selamat sampai nanti..amin.

    ReplyDelete
  6. ank saudara kak sal pun belum balik krn mengikut giliran. kita berdoa, moga Allah permudahkan segala urusan, balik ke msia dengan selamat..ameen

    ReplyDelete
  7. kasih..alhamdulillah..syukur pada allah..anak kasih telah selamat kembali ketanah air..
    semoga semua pelajar2 kita disana jugak dlm keadaan selamat dan akan kembali dengan selamat..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah dah selamat sampai.. Maaf sebab liza lambat komen akak.. semoga selamat semua yer..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah kak...anak akak dah selamat kembali ke tanah air & yg lain2 juga... syukur...semoga yg lain2 juga dilindungi oleh Allah...termasuklah Dil ( UmmiKhalish ) salah sorang teman blogger kita tu..

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah kak. Bahagia mendengarnya. Semoga yang lain-lain juga selamat, Insyaallah..

    ReplyDelete
  11. Cikgu Nurin
    Alhamdulillah..
    semoga yg lain juga selamat ..amin
    TQ TQ TQ



    kak Anymz
    Thanks..atas doa & sokongan
    sama2 kita doakan agar yg lain juga selamat...amin.





    Nieza
    harap yg lain juga selamat sampai...amin
    Nieza, akak masih tak dpt nak masuk ke blog nieza .
    TQ ye atas doanya



    kak sal
    aminn...semoga selamat sampai. sangat2 memahami perasaan family di sini...pasti risau..kita doakan sama2.



    Kak erna
    terimakasih ye kak...
    amin..




    Liza
    TQ...Alhamdulillah syukur pd Allah



    Ida
    Amin...
    ye akak juga sering mmikirkan Dil...semoga Dik & family selamat...kesian Khalish yg masih kecil tpaksa mhadapi semua ini.



    Hann
    Thank you hann
    Semoga yg lain juga selamat.
    Love you ...

    ReplyDelete
  12. ALHAMDULLILAH. anak2 murid saya punmaybe dah sampai dah..

    ReplyDelete
  13. Alhamdulilah ank selamat sampai dah...

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah..dah selmat sampai..
    dipanjatkan kesyukuran pada ILAHI..

    ReplyDelete
  15. Mas
    Alhamdulillah..
    TQ ye



    Kak Sal
    Alhamdulillah
    Anak sedara akak dah sampai belum?
    harap selamat semuanya

    ReplyDelete
  16. aslmkm...kak..terima kasih doakan dil....kami dah selamat sampai..ni tgh tunggu tarikh blik mesir....akk..tringin nak jumpa akk..
    Buat yg lain..terima kasih bebanyak juga ye....:-)

    ReplyDelete
  17. Dil
    Dil kat mana sekarang?
    Anak akak pun tgh tunggu bila nak balik ke sana juga.
    Alhamdulillah semua dah selamat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...