Sunday, 1 May 2011

Ucapan & Doa

Terimakasih untuk keluarga, teman-teman di alam nyata dan di alam maya yang memberi ucapan dan doa sempena ulang tahun akak yang dah tak terhitung ini. Melalui sms,laman sosial dan blog.
Ini merupakan kiriman dari Abang yang berada jauh dari ummi...




Ini pula dari kakak akak


Dari adik perempuan akak



Ini pula dari adik lelaki akak...anggap le dia bergurau saja ye...hahaha

Anak dua orang yang ada kat rumah tak wish pun...Aqi buat dek je...adik pulak gi sekolah macam tu je...tak wish apa2.Sampai hati...
Rupa-rupanya sengaja nak buat kejutan (kunun2)...

Malam baru wish sambil hulur kad...sambil ketawa2.





kad dari Aqi



kad dari Adik

kad dari incik husband...dah ada 21 kad birthday dari suami sejak dari zaman dolu2 lagi.
Thank you semua...love you all 



Keep smiling :)

7 comments:

  1. Alhamdulillah ..tahniah byk dpt kad tu kak..syukurlah atas ingatan insan-insan yg selalu menyayangi akak selalu...semoga akak sekeluarga dirahmati Allah selalu..:)

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum kak,

    wah so touched sy baca ucapan2 khas utk akak..bestnya akak smua org cayang..dan lebih terharu nengok kad dr hubby akak tu..wow bestnya hubby akak still bg kad lagi ek..cayalah (lama tak guna ayat ni)

    ReplyDelete
  3. wah meriahnya...

    terasa happy dan dihargai yee..

    moga Allah memberikan rahmat dan dilimpahi rezki dan kesihatan yg baik dan perpanjangan, hidup bahagia dan harmoni sekluarga..ameen

    ReplyDelete
  4. assalam kasih..bermakna sungguh bila dapat ucapan dan kad dari keluarga senidiri kan..terasa dihargai.
    pandai anak2 buat suprise tuk umi..

    ReplyDelete
  5. Allaaaa...romantisnye.....bila semua orang ingat kita, rasa macam donia aku yang ponya...kan kak?

    Semoga aman bahagia selamanya....:D

    ReplyDelete
  6. Nieza
    Alhamdulillah masih ada yg sayang...wah macam tajuk drama pulak kan.
    Amin...thanks nieza :)



    Anitaare
    Wsalam ..
    masih memberi sebab dia tau akak suka dan mengumpul semua kad2 yg dia bagi...hihi
    nak guna juga lah ayat waktu akak sekolah dulu...caya lah...hihi




    sal
    Amin YRA
    Thanks ye..
    cuma perlukan ucapan saja dari suami dan anak2...kerana ianya sgt mbahagiakan :)





    kak erna
    mula2 ingat anak2 lupa, sebab sebelum ni adik(anak yg paling kecil) berangan2 nak buat breakfast unk ummi...rupa2nya lain pula jadinya :)




    cikgu nurin
    Amin...TQ cikgu
    untuk mengeratkan lagi kasih sayang sesama sebenarnya kan..cuma setahun sekali :)




    Mawar
    thanks...
    kak kasih memang comel & cute...oppss apa yg comel sebenarnya ni? Kad ke kak kasih??
    hahahahahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...