Friday, 6 May 2011

Rumput di Halaman

Bunga semalu


Rumput yang sering dipotong, ternyata cantik sekali. Cantiknya ciptaan Allah 





16 comments:

  1. kat laman rumah akak ke? ekeke lama tak lalu situ..rumput rumah saya dah sama tinggi ngan hasya dah kot :D

    ReplyDelete
  2. sy cemburu dgn piccas akk... semuanya cantik2! suka2 hehehe...

    akk ada pesanan ni, silalah dtg umah mas, ada homework untuk akk hehehe...

    ReplyDelete
  3. salam kak,

    cantik2 bunga ni...

    tapi sayang kita mesti nk cantas buang kan :)

    ReplyDelete
  4. cantiknyaaa gambar tu! superb!

    ReplyDelete
  5. amboi cantiknya bunga..pandai snap, clear sungguh..bljr fotografi kee

    ReplyDelete
  6. kalau xsilap gambar yang bawah sekali tu orang panggil pohon ulat bulu..masa kecik2 zaila suka cari buah dia yang kuning2 & makan..sedap!!

    ReplyDelete
  7. canteknya..semua picas tuuu..
    tak sangka rupanya hanya bunga rumput jer..hehehe

    ReplyDelete
  8. zarin
    akak ambik rumput kat padang depan rumah tu...
    bila tahap bosan melebih paras yg wajar...inilah aktivitinya...hihi



    mas
    mana ada cantik...biasa2 je lah mas.
    Thanks



    Ati
    selalu kena cantas..
    tapi bila diteliti semua ciptaan Allah itu unik dan cantik :)



    yan
    indahnya ciptaan Allah




    Hanis
    thanks hanis...
    jangan lupa ambil gambar sakura banyak2 tau.




    sal
    tak belajar...suka2 je :)




    zaila
    owh ye ke...sedap ye :)





    mrsharis
    thanks ye :)

    ReplyDelete
  9. azmiezas
    ni kes tak de kerja lah ni...
    bunga rumput pun akak snap...hihi

    ReplyDelete
  10. bila dah dibesarkan gambar ni,baru perasan, cantik rupanya bunga bunga kecil ni...bagus kalau kita bersikap macam bunga bunga ni, cantik tapi tak menonjolkan diri..he he..tetiba mcm teremosi la kak...

    ReplyDelete
  11. assalam kasih..
    memang cantik..camana kasih boleh ambik gambar bunga2 rumput tu..

    ReplyDelete
  12. Cikgu nurin
    betul tu...pagai padi...makin berisi makin menunduk :)



    kak erna
    rumput kat padang depan rumah :)

    ReplyDelete
  13. kak kasih..

    suka semua pics ni.. kadang hak kecik2 ni kita tak sedap pon cantik kan..

    btw, gambaq last tu adalah pokok letup kan? bukan hak spesis buah dia bila kita pegang tu meletup ka? lupa dah haih..

    ReplyDelete
  14. hann
    akak rasa ye...ada buah kat dalam tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...