Wednesday, 15 June 2011

Mangga (WW)


 Wordless wednesday wokeh.....terpengaruh dengan teman-teman yang lain :))








keep smiling wokeh

19 comments:

  1. mak ai..akak..sedpnyer mangga, lama ida tak makan

    ReplyDelete
  2. lovely pics! how interesting... A mango is called "Manga" in my native language too :) which is Malayalam

    ReplyDelete
  3. yumm..

    ati tgh tunggu pokok depan
    rumah nih..baru tgh berbunga..ahaks

    ReplyDelete
  4. hmmm sedapnya buah mangga...

    ReplyDelete
  5. akak.. saya pulak tercakap lebih pada hari rabu ni di blog yang satu lagi nun.. hak yang berasap kat dapur tu langsung bisu.. hehhehe

    akak, saya tak boleh tengok mango sejak akak bagitau akak sangat suka.. tengok je ingat akak..

    tandanya, saya rindu akak..

    ReplyDelete
  6. ohww tidak..mangga adalah kegemaran...ohw!nak pi beli mangga laa;)

    ReplyDelete
  7. kak,you no talk i no smile okay..

    talk..talk wednesday lah kak..hehe

    ReplyDelete
  8. pagi2 air lior dah meleleh tengok mangga masak kat sini.. itulah bahananya pepagi dah merayap2..aish..

    ReplyDelete
  9. azatiesayang
    favourite akak ni atie :)



    Ida
    kat sana ada tak?



    sarah
    how interesting..."manga" in our language(Malay) and your language is same...
    I love manga very much and I always buy mango from India which is very sweet & aromatic :)





    Ati
    harap banyak buah ye ati :)




    wahida
    jemput makan :)




    hanis
    mango kat jepun best tak?




    hani@melukut
    WW...hihi




    kak aya
    buat jus pun best kan :)




    Hann
    terharunya...thanks ye
    I miss you too my dear :)



    maya
    best...best...
    ada geng penggemar mangga :)




    kak anymz
    ok2... I talk...and you will smile ok... :)




    norliza
    come here...I'll serve to you :)




    secangkirmadu merah
    jom le makan sama2

    ReplyDelete
  10. makan dgn pulut + santan pun sedap nie..

    ReplyDelete
  11. huhh !


    batuk saya tak hilang2 lagi ni kak...
    huhuhu..

    ReplyDelete
  12. BSB
    memang sedap kalau makan dengan pulutkan...yummy



    azrina
    cepat sembuh ye reen
    byk minum air masak

    ReplyDelete
  13. Allahu akbar, tengok kat linkwithin tu tak tahan dugaan, terpaksa ku klik & ke mari..sedapnyaaaa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...