Monday, 6 June 2011

Nilai 3


Adik balik kampung sepanjang cuti sekolah ni.Tak ada orang kat rumah. Hari sabtu Aqi selesai orentasi..pagi-pagi lagi kami dah ambil aqi kat asrama. Lepas tu meronda-ronda kat Nilai 3.
Sebenarnya tak boleh ambil gambar, waktu ni tak tahu lagi so sempat snap satu dua gambar saja. Banyak yang berkenan. Tapi incik suami cakap tak payah beli banyak, sebab Aqi masih lama kat Nilai..hihi...ayat menyindirlah tuh.

On the way ke Nilai tu (Seremban highway), jalan jam juga lah. Mungkin ramai yang balik kampung, cuti sekolah.Nasib baik kami keluar agak pagi.
Cuaca pun panas sekali

Hari Ahad dari pagi sampai tengahari operasi mengemas rumah...habuk dah tebal. Petang ke Jusco beli barang bekalan makanan Aqi dan ke HUKM melawat kawan(junior) yang baru bersalin.
Malam hantar Aqi balik ke USIM.



18 comments:

  1. suka tengok awan yg membiru..clear..

    kerja kita sejak dua menjak ni antar anak2 belajar ye..asalkan mereka selesa ketika belajar,kita dh rasa gembira..

    saya pula,minggu nak antr ank belajar ..sedang mengumpul koleksi brg2 keperluan yg nak dibawa..

    ReplyDelete
  2. assalam kasih..kerap la kenilai3 lepas ni ye..

    ReplyDelete
  3. salam kak..bestnya g nyoping kat Nilai..atie tgk pinggan mangkuk semua tue pon geram..hihi

    ReplyDelete
  4. saya pun selalu suka sangat amik gambar. buat2 macam tak tau sebenarnya tau..hee.

    ReplyDelete
  5. saya pun kalau boleh nak anak-anak masuk U dekat ngan rumah je sebab nanti senang nak p jenguk hantar lauk dekat anak;D

    ReplyDelete
  6. itu hari ke nilai 3 iku Lekas, cepat je kan sampai ke nilai 3...pastu tk pegi pegi dah :D

    ReplyDelete
  7. salam kak....saya kalau pg nilai 3 memang rambang mata...semua nk dirempat..

    ReplyDelete
  8. salam kak...kalau pg nilai 3 memang rambang mata dibuatnye...dan tahniah
    utk Aqi krn berjaya ke USIM...

    ReplyDelete
  9. kalu gi nilai ni mmg rambang mata kn..hehe

    ReplyDelete
  10. cantik la klau wat souvinier utk tetamu di majlis knduri kan... tp on costnyerr ;)

    ReplyDelete
  11. Kak Kasih..ALin pun pegi Nilai 3 sabtu lepas...rasa2 cam pegi gak kedai tu...hehe

    ReplyDelete
  12. wah...g jalan2 kat nilai..usim dgn nilai dekat sgt la..heheeh


    dh lama tak pergi nilai!!!tapi mak yana kalau pergi sana, macam tak nak balik ja..hahhahhaa

    smpai penat anak dia tunggu!!!ahaha

    ReplyDelete
  13. bila saya lak nak ke sana ye..

    ReplyDelete
  14. dulu suka shopping langsir kat Nilai 3 tu, tapi sekarang saya tgk mcm mahal lak skang ni...huhu...

    ReplyDelete
  15. sal
    betul tu..asyik hantar dan ambik anak je...tapi seronok gak kan :)



    kak erna
    wsalam kak
    InsyaAllah kalau ke nilai mungkin sering le nanti, sebab anak ada kat sana.
    Nilai 3...harap2 cepat2 bosan kalau tak bahaya...hahahah




    azatiesayang
    kalau ikut hati memang banyak yg berkenan atie :)




    yan
    memang semua tempat pun rasa macam nak ambik gambarkan yan :)



    zaila
    kalau dekat senang sikit kan :)




    zarin
    akak pun dah lama sgt tak pergi...ni pun sebab kebetulan anak akak blajar kat situ.




    Ucu Faridah
    thanks ucu..
    memang kalau dah kat sana rambang mata dibuatnya




    maya
    betul tu...
    semua berkenan :)




    nureen
    memang banyak souvenir unk majlis2...rambang mata dibuatnya.
    kalau beli banyak boleh murah kot :)



    alin
    kenapa kita tak jumpa yek? kalau terserempak sure akak kenal alin :)




    nur liyana
    mak2 suka le mnyopping kat sinikan yana...anak2 yg kepanasan mnunggu...hihi :)




    yan
    nanti kalau ada masa pergi le... :)



    wahida
    kena pandai tawar menawar lah kan..:)

    ReplyDelete
  16. Tahniah kak.. seronoknye dengar akak dah berjaya belaka..

    Nilai3.. belum jejak lagi.. tah bila nak sampai..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...