Friday, 22 July 2011

Award dari Wattie & Nuwairani

Thank you Wattie dan Nuwairani atas ingatan pada akak ini ye....
Kali ni tak perlu buat karangan.
Walaupun baru kenal tapi akak selalu singgah di "rumah" mereka untuk mengintai diorang masak apa hihi.
Dua-dua suka masak...so kalau kerumah mereka....jiwa agak tertekan tambah2 lagi jika berpuasa...hahahah.


Sekali lagi thank you atas ingatan...love you.


Disebabkan semua teman2 dah kena tag...tak payah le akak tag lagi ye....
Bye2...akak dah nak tidur :)






keep smiling :D
agar mimpi indah





10 comments:

  1. gud nite akak! nk tido jugak la (walaupon keje tak siap lagi)

    ReplyDelete
  2. alemak..baru nk sembang..dh nk tdo uhuhuhu

    sleep tite sis..syg sis..mwahh

    ReplyDelete
  3. kasih, suka kan kalau kawan2 ingat kat kita.... semuga persahabatan yg terjalin melalui maya ni akan berkekalan...

    ReplyDelete
  4. Tahniah kasih.... dapat anugerah! Apa mimpi malam tadi?

    ReplyDelete
  5. selalu gak dapat
    tapi lupa nak wat n3 :)

    ReplyDelete
  6. akak mmg selalu dpt award...

    ReplyDelete
  7. tahniah kak... owh ore besut takpo nati i spikim klatam hehe...

    ReplyDelete
  8. wahh.. dapat award ye.. tahniah2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...