Saturday, 15 October 2011

Aishiteru





sekadar gambar hiasan...model yang di paksa senyum :D




Suka lagu ni....jangan mare
Aishiteru





keep smiling :D





15 comments:

  1. kasih..paksa rela model tu ye..tapi senyum jugak kan..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kasih,
    sesekali kak Amie layan juga lagu ni...

    ReplyDelete
  3. salam k.kasih.lagu ni ngah top..bdk2 remaja bknmain nooo suka dgr...:)

    ReplyDelete
  4. saya pun suka sangat lagu ni. sebab tu saya subscribe channel 141 n 142. boleh dengar lagu2 indon.. SUkaaa..

    ReplyDelete
  5. acik erna
    mahal sungguh senyuman dia...time ummi dia suruh senyum :))


    amie
    akak sebenarnya susah nak suka pada lagu...tp bila dgr lagu ni...terus suka sebab catchy :))


    azatiesayang
    wsalam...lagunya best :))



    secangkir madu merah
    aishiteru too :))


    yan
    melodi yang kreatif dan menarik :))

    ReplyDelete
  6. pendragon
    bestkan...catchy.
    akak suka lagu catchy :))

    ReplyDelete
  7. hemsem model yang kena paksa senyum tu :-)

    ReplyDelete
  8. suke jugak kat lagu ni.. :)

    ReplyDelete
  9. chikna
    model tak berbayar mmg macam tu..hihi



    sue
    best melodi dia :)

    ReplyDelete
  10. Ingatkan model nak menyanyi ...

    Tajuk Jepun tapi indon menyanyi. Rasanya saya pernah dengar muzik ni before tapi lirik macam lain jek. Ke saya yang silap dengar ???

    ReplyDelete
  11. teratak hami
    akak cuma pernah dengar versi indo je hami...
    model tu suara tak merdu..hihi

    ReplyDelete
  12. suke lagu ni...selalu aje dengar di radio...

    ReplyDelete
  13. nuwairani
    sesuai unk yg berjauhan.. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...