Monday, 7 November 2011

Salam Aidiladha 2011



Salam Aidiladha buat semua :-)
Pagi selepas subuh akak bertolak balik kampung. Kami solat Aidiladha di masjid berdekatan dengan rumah MIL. Seleapas solat...acara makan-makan. MIL masak rendang daging dan kari ayam yang sungguh lazat. Lemang MIL beli je sebab dah tak larat nak buat sendiri. Pastu ada bahulu dan wajik juga.

rendang daging 

kari ayam

Cuma dapat upload 2 gambar je sebab internet kat hotel ni slow macam siput....nak upload satu gambar je ambik masa 15 minit....oh ye sekarang ni akak berada di Penang. Sebab esok (7.11.11) ada majlis aqiqah anak buah akak di Sg Petani. Dari kampung tadi akak terus menuju ke Penang. Penang mendung & hujan renyai2 (macam ahli kajicuaca pulak).....intai2 Nureen & Elly di Queensbay Mall tapi tak de pun...akak tinggal dekat je dengan Queensbay, di Hotel Eastin .


keep smiling :D


18 comments:

  1. happy eid mubaraq Kak Kasihredha n family..


    wahh..dah bersiarran ye kak...kat penang lagi ke ni?

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidiladha buat kasih sekeluarga... dan jalan2 raya ya...

    shopping kat Queensbay ya... luas sangat kan... dan yg paling best ada Daiso... kak rose suker sangat!

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidil adha..moga gembira seisi keluarga..

    ReplyDelete
  4. salam balas kak kasih..sodapppnya lauk..nyummnyumm

    ReplyDelete
  5. menarik..... nampak sedap... salam aidiladha... :)

    ReplyDelete
  6. Assalam kasih..salam aidiladha..
    kepenang pulak ye..memenuhi jemputan dan bercuti ye..

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya AidilAdha buat kak kasih sekeluarga :)

    heeeorg beraya akak jalan dari selatan ke utara ye.. have a safe journey..

    ReplyDelete
  8. slm aidiladha kak kasih....sedapnyer rendang dan kari tu...MIL akak buat ye,air tgn org tua2 ni mmg sedap..

    ReplyDelete
  9. salam aidiladha... owh tidakkk pengsan tgk menu huhu...

    ReplyDelete
  10. cepat betol dia berjalan2 ye..bestnye jumpa sanak sedara..

    ReplyDelete
  11. salam kak.. terima kasih singgah blog saya.. selamat hari raya aidil adha ye.. seronoknya nampak jalan2 korea.. jumpa artis plak tu..:)

    ReplyDelete
  12. Yan
    Thanks yan
    Dah balik KL dah...ada majlis aqiqah anak buah :)


    Kak rose
    Selamat Hari Raya Aidiladha juga unk kak rose sekeluarga :)
    Betul kak saya suka Daiso Penang sebab lebih byk barang dr Damansara :)


    sal
    Thanks sal
    Selamat Hari Raya Aidiladha juga unk sal sekeluarga :)


    Lyn
    MIL punya masakan mmg terbaikk :)


    Dalila
    Thanks singgah ke sini
    Selamat Hari Raya Aidiladha juga :)


    Acik Erna
    beraya di rumah Pakcik dan mengikuti majlis aqiqah kak :)


    yanti
    Selamat Hari Raya Aidiladha juga unk Yanti & family.
    Tahun ni akak beraya di3 negeri :)



    ida
    Selamat Hari Raya Aidiladha unk ida juga :)
    Masakan mak & mak mertua mmg terbaik kan :)


    hanis
    Selamat Hari Raya Aidiladha tuan teri :)
    Kat sana tuan teri masak apa?



    Nuwairani
    kami berkumpul di rumah pakcik kat penang thn ni, kbetulan ada aqiqah anak buah :)


    Juwita
    Selamat Hari Raya Aidiladha unk juwita diperantauan :)
    Thank sudi singgah di sini

    ReplyDelete
  13. salam aidiladha juga buat akak sekeluarga. Jauh akak beraya tu yer. Hotel tu dekat sgt dah dgn umah MIL nieza kak..MIL nieza dok dekat Sg.Nibong dlm 5 minit jer dr queensbay mall tu..kampung MIL akak kat mana?

    ReplyDelete
  14. nieza
    mil akak kat N9
    kami ke Penang unk mhadiri majlis aqiqah anak buah akak :)
    MIL nieza kat Penang ye :)

    ReplyDelete
  15. Salam kenal & salam Aidiladha.
    Kita suka blok awak, cantik, menarik, tertarik... nak follow bole?

    ReplyDelete
  16. sudipVssenduk
    thanks follow akak :)

    ReplyDelete
  17. sg petani???
    alaaaa sy pon kt kg ni...
    tp camner nk roger kan hehe arini br online :)

    ReplyDelete
  18. illa
    illa org sg petani rupanya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...