Monday, 23 January 2012

Penat, Kenyang &Happy

Akak sebenarnya penat sekali...tapi mata tak mengatuk pula...kat luar hotel, berdentam dentum bunyi mercun. Mercun CNY . 
Pagi semalam sekitar 5.30 am (Ahad..22.1.12) kami berangkat dari rumah menuju tujuan. Konon-konon nak berangkat pukul 4 am (angan-angan)....hik hik hik


co pilot mengambil alih, sebab pakcik pilot mengantuk. Makcik pilot pulak semangat nak sampai cepat so terpaksa le ambil alih tugas.

Sepanjang jalan kabus agak tebal...terasa berada di Bandung (Puncak) pula :-)

 Matahari pagi .

 Kami singgah solat subuh di R&R dan breakfast di situ. Tapi tetap bawa macam-macam bekalan...donut-donatan, biskut-biskutan, kacang-kacangan agar  dua anak lelaki  hamba tak kelaparan. 
Dua-dua kuat makan dan tak boleh lapar.


 Hari ni kaki sakit sangat...akibat banyak menapak. Jauhnya parking dengan tempat yang nak di tuju.
Nasib baik akak pakai selipar ajek...senipis yg mungkin.
Tapi tetap sakit kaki dan balik hotel terpaksa telan sebiji paracetamol (cuma ada pcm aje).

 Pandangan dari bilik  hotel...kamera akak tak cukup canggih untuk snap mercun yang sedang hangat berdentum kat luar tu.
Cerita tentang percutian akak cerita kemudian..ini sekadar mukadimah sahaja.



Berjalan dan makan-makan...perut kenyang hati senang.
Kaki sakit... harap bertenang


Selamat bercuti semua
keep smiling :D

kami... 
akak as a photografer harap maklum hihi






16 comments:

  1. cepat update kak.. tak sabau nak tau ke mana arah nya tu..

    ReplyDelete
  2. Tak sabaq nak menanti citer uss hehehe

    ReplyDelete
  3. mogA HAPPY -happy di hari CNY..

    ReplyDelete
  4. assalam kasih..cuti CNY ni acik sibuk dengan kenduri aje..belum sempat nak jalan2 cari makan lagi..

    ReplyDelete
  5. Wahhh...kat mana ni kak...selamat bercuti2an dan happy sentiasa...

    ReplyDelete
  6. BEST PEMANDANGAN MATAHARI PAGI TU..SEJUK RS HATI TENGOK

    ReplyDelete
  7. tak pe kak, penat pun tak kesah kan.. janji seronok dpt berjalan dgn family :D

    ReplyDelete
  8. wah bercuti ke mana ni kak?
    *tak sabar tunggu next entry..
    :)

    ReplyDelete
  9. akak pegi melaka ye...biar penat janji seronok..kan..

    ReplyDelete
  10. ryna suka la selipar merah tu...merah yg menawan

    ReplyDelete
  11. seronoknya.... tumpang seronok... cepat sambung cerita..!!

    ReplyDelete
  12. merah menyala selipar. Ambil mood CNY ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...