Sunday, 1 January 2012

Selamat Tinggal 2011





Tahun 2011 telah meninggalkan kita...banyak peristiwa yang ditempuh...suka dan duka.

 Mesir bergolak....resah di jiwa...tidur tak lena, memikirkan Abang Fuan di sana...hingga memaksa Abang Fuan(anak sulung)yang belajar di Alex pulang ke tanah air hingga suasana kembali aman.

Alhamdulillah Aqi anak ke dua...berjaya menjejaki kaki ke USIM

Adik pula dah sekolah menengah...anak bongsu ummi dah remaja kini ;-)

kehadiran Aeisyah Nur Humyra...anak buah yang menyerikan lagi family kami.

dan
Syaqirin...anak sedara lelaki akak

Perginya FIL buat selama-lamanya pada 27.3.2011
Abah, kami semua kehilangan abah :(
Al Fatihah

Birthday tahun ni disponsor penuh oleh incik husband....dinner di Restoran Berputar KL Tower..
Terimakasih daun keladi ;-))

budak ni ikut sekali

budak ni juga...tak kasi can ummi dinner berdua dgn abah tsk tsk 

Alhamdulillah sempat berjalan-jalan di...

Bali

Tasik Kenyir Terengganu


Korea...ohhh...Korea
Impian menjadi kenyataanggg

Vietnangm...

Penang

Alhamdulillah karier juga bertambah baik dari tahun ke tahun tapi harus di bayar dgn pengorbanan dan cabaran demi cabaran(huhu)..
Allah menguji hanyalah sedikit berbanding pemberiannya...Alhamdulillah.


Impian 2012
Semoga terlaksana percutian yang di rancang yg jatuh pada Raya China nanti..
Banyak impian-impian kecil tapi indah...
Ingin menjadi lebih baik
semoga Allah mengabulkannya..amin YRA

Terimakasih juga pada semua terutama keluarga yang sentiasa disisi...menceriakan hidup ini...disaat suka dan duka.

SELAMAT TAHUN BARU 2012 BUAT SEMUA
I LOVE U ALL



jangan lupa...keep smiling ok :D



19 comments:

  1. Salam tahun baru 2012 kak, semoga thn baru ni akan lebih baik dari thn yang sebelumnya..insyaAllah.

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru 2012..
    Moga kehidupan 2012 lebih baik drp hari2 semalamnya...
    didoakan juga agar impiannya menjadi kenyataan yg menggembirakan..amen

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru buat kasih n keluarga.... banyak kenangan yg manis2 ditinggalkan dan harap ditahun mendatang akan lebih baik lagi semuanya... Insyaallah.

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru kak kasih. Wahh..dah plan bercuti nampaknya. Tak sabar nak tau cerita.

    ReplyDelete
  5. happy new year sis...

    happy, healthy & dirahmati always..!!

    ReplyDelete
  6. Amin..moga impian akak dipermudahkan olehNYA

    doakan saya juga kak..saya ingin menjadi hamba Allah yang solehah,isteri solehah, anak solehah, menantu solehah, doakan ya!!

    ReplyDelete
  7. Happy New Year k kasihredha!!

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..sume yang manis2..yg pahit, anggaplah ujian & jugak rahmat Allah..insya Allah sume yg lebih manis akan dtg menyusul..amin!:).. nice knowing ya sis though tak penah jumpe..

    ReplyDelete
  9. dah besar anak teruna akak ekkkk
    byk jejln last year bestttt

    ReplyDelete
  10. Selamat tahunbaru kak...moga sentiasa berbahagia dan dimurahkan rezeki..

    #Saya juga pernah dibelanja suami masa birthday 3 thn dulu di tempat yg sama dgn akak..hehe..#

    ReplyDelete
  11. Assalam kasih..selamat tahun baru 2012..tercapai semua impian kasih ye..syukur alhamdulillah.

    ReplyDelete
  12. HAPPY 2012!! to akak kasih..
    =D

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum ..
    seronoknya akak dapat jalan2 keliling dunia. banyak pencapaian indah dalm 2011 tu. hehe.. yang penting tak lupa bersyukur kan kak. dan saya doakan 2012 melakar lagi kenangan2 yang bisa menambahkan amalan dan kesyyukuran..

    tahniah buat anak2 akak n kehadiran anak2 sdara baru.

    ReplyDelete
  14. dah besar anak2 akak ye..salam kenal..seronok tengok akak bjalan banyak tempat

    ReplyDelete
  15. aminnn...
    moga impian 2012 akan termakbul, insyallah dengan izinNya..

    ReplyDelete
  16. selamat tahun baru akak.. moga tahun ni akan lebih bermakna...
    best la tmpt pelancongan akak pegi.. nureen blum lg jejak kaki luar dr m'sia kecuali thailand :P

    ReplyDelete
  17. bestnyer banyak tempat gi tahun 2011.. takziah atas kehilangan FIL thn 2011... selamat tahun baru 2012...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...